РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Використання креолізованого тексту на уроках української мови та літератури як засіб формування ключових компетентностей учнів» - Панченко Тетяна Миколаївна

Панченко Тетяна Миколаївна, учитель української мови та літератури Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 26 Сумської міської ради, вища кваліфікаційна категорія, «старший учитель», переможець І етапу та лауреат ІІ етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018».

Тема майстер-класу «Використання креолізованого тексту на уроках української мови та літератури як засіб формування ключових компетентностей учнів».

Мета: обмін педагогічним досвідом шляхом прямого та коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм власної педагогічної діяльності; відпрацювання практичних навичок роботи з різними видами креолізованих текстів (пост до відео, постер на літературну тему, комікс, фотострічка, фотоколаж, буктрейлер, скрапбукінг тощо).

Короткий опис:

Креолізовані тексти – це складне текстове утворення, що поєднує вербальні та невербальні елементи. Разом вони впливають на читача, створюючи комплекс образів, які супроводжують зміст прочитаного.

Креолізовані тексти цікаві тим, що їх можна без проблем використовувати як на етапі засвоєння матеріалу, так і на фінальних уроках з теми. Але це ще далеко не все! Ця методика має безліч переваг:

  • покращення сприйняття інформації школярами;
  • інтенсифікація процесу навчання;
  • розширення можливостей для аналізу та інтерпретації тексту;
  • універсальність використання.