Участь членів ресурсного центру професійного розвитку вчителя української мови і літератури в обласному семінарі

18 03 19 1Члени ресурсного центру професійного розвитку вчителя української мови і літератури Семеног О.М., Громова Н.В., Пономаренко М.М., Ячменик М.М. взяли участь в обласному семінарі «Формування компетентностей на уроках української мови та літератури в умовах переходу до Нової української школи» що відбувся на базі Комунальної установи «Сумська спеціалізована школа I-III ступенів №2 імені Дмитра Косаренка".

І. Помазан І., голова методичної комісії Всеукраїнської українознавчої гри "Соняшник" виступив із темою «Формування компетентностей на умовах української мови та літератури в умовах переходу до Нової української школи». Цікава тема, завдання гри, особливо цікаві коментарі до них. Ігор Олександрович поділився смаколиками завдань гри «Соняшник», наголосивши на тому, що це ефективна форма роботи для підготовки до ЗНО.

Олеся Калинич, учитель української мови та літератури Хустської гімназії-інтернату Закарпатської області, заслужений учитель України, провела майстер-клас «Методи викладання української мови та літератури. Інновації чи імітація?»

 

 Олеся Калинич зауважила, що аналіз української системи освіти не є можливим без порівняння із зарубіжним досвідом. Зокрема, навела приклад фінської школи, яку називають «дивом». Виявляється, її особливість полягає в тому, що там немає поділу між учнями, увага вчителя розподіляється рівномірно. На противагу, в українських школах майже завжди є поділ на відмінників, неуспішних та «середній клас». «Усі однакові! І нашим завданням є розвинути учнів так, щоби кожен здобув ті знання, які дадуть змогу добре почуватися в середовищі вишу», – наголосила педагог. За словами вчительки, школярам також треба «хліба і видовищ», інакше їм на уроці стає нудно. Тому у презентаціях часто Олеся Василівна використовує фотографії дітей, а епіграфами до заняття нерідко стають статуси учнів із соцмереж. Такий ефект, запевняє, значно пожвавлює увагу й додає інтересу до навчального процесу. Олеся Калинич – це приклад сучасного педагога, який не тільки проводить цікаво час на уроках, а й щодня приділяє увагу школярам навіть у соцмережах, граючи в Інтернеті розвиваючі або безпосередньо пов’язані з темою уроку ігри.

Запам'яталися її слова про те, що переважна більшість сучасних вчителів занадто скромна і боїться про себе заявляти. Ми мовчимо, бо боїмося помилок, а особливо - критики... Але роблячи помилки, ми ЗРОСТАЄМО! Не варто боятися критики, слід вчитися на помилках і зростати! Як відомо, не помиляється лише той, хто нічого не робить.

Пані Олеся та пан Ігор зізнались, що стимулює їх до роботи те, що багато дітей хочуть вчитися та працювати. Отож, освітяни, із душею навчайте учнів та пишайтеся почесною місією вчителя.

18 03 19 2 18 03 19 3 18 03 19 4 18 03 19 5 18 03 19 6 18 03 19 7