Вебінар «Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника» - надзвичайно потужний інтенсив з практичними порадами щодо впровадження елементів медіаграмотності у викладання шкільних предметів.
Спікер - Пономаренко Н. П., доктор філософії, викладач української мови та літератури Машинобудівного коледжу СумДУ.
Детальніше:Вебінар «Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника» (відгуки учасників)
Пономаренко Наталія Петрівна визначає 9 шляхів імплементації інфомедійної грамотності.
1 шлях - основи критичного мислення.
2 шлях - аналіз медіаповідомлень. Говоримо про дудли - тематичні малюнки Google (Ґуґл-дудл, Дудл для Google, англ. Google Doodle від doodle - кривульки, малюнки на берегах сторінок) - своєрідні заставки, які з'являються на домашній сторінці Google з нагоди визначних подій (тематичні малюнки).
3 шлях імплементації інфомедійної грамотності - робота з токсичним контентом: аналіз прикладів дезінформації та нетолерантної лексики.
4 шлях - Ідентифікація власних стереотипів.
5 шлях імплементації інфомедійної грамотності - візуальні джерела та візуалізація.
6 шлях імплементації інфомедійної грамотності - пошук і перевірка інформації.
7 шлях - проведення паралелей між процесами чи явищами у предметі і між медійними, інформаційними процесами.
8 шлях імплементації інфомедійної грамотності - створення власних медіаповідомлень/медіапродуктів.
9 шлях імплементації інфомедійної грамотності - текст про медіа для аналізу.
Який шлях імпонує тобі найбільше і чому?
Детальніше:Вебінар «Інфомедійна грамотність як важливий складник професіоналізму вчителя»