РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Майбутні редактори долучаються до етапу розробки активного мультимедійного словника з інфомедійної грамотності

Студенти спеціальності 061 Журналістика ВСП «Машинобудівний фаховий коледж Сумського державного університету» (члени гуртка «Культуромовна особистість журналіста) є учасниками реалізації грантового проєкту «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус»:
Зокрема, майбутні редактори долучаються до етапу розробки активного мультимедійного словника з інфомедійної грамотності.
На початковому етапі ми долучилися до ознайомлення з особливостями наукових розробок
Українського мовно-інформаційного фонду НАН України. Технічні та науково-методологічні здобутки Українського мовно-інформаційного фонду стануть основою для спільного створення віртуальної лабораторії "Мультимедійний словник з інфомедійної грамотності", у якій словникову форму презентовано як тип соціальної комунікації між учасниками грантового проєкту.
Бажаємо успіхів та натхнення учасникам проєкту!

Детальніше:Майбутні редактори долучаються до етапу розробки активного мультимедійного словника з інфомедійної...

Оголошується конкурс на кращу методичну розробку з інфомедійним компонентом

Шановні колеги!
11 січня – 4 лютого 2021 року
Освітньо-дослідницький центр «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус»
проводить конкурс на кращу методичну розробку уроку/заняття, виховного заходу з української мови, української літератури, зарубіжної літератури з інфомедійним компонентом для здобувачів закладів освіти у 2020 році (далі – Конкурс). Конкурс проводиться дистанційно.
Мета Конкурсу: сприяти розробленню інноваційного навчально-методичного забезпечення уроків/занять, виховних заходів української мови, української літератури, зарубіжної літератури з інфомедійним компонентом для набуття здобувачами освіти навичок критичного сприйняття, осмислення інформації та аргументованого її використання в комунікації, формування інфомедійної грамотності.
До участі в конкурсі запрошуємо студентів педагогічних, фахових коледжів, закладів передвищої і вищої освіти, учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури, викладачів української мови і літератури, зарубіжної літератури. Кількість учасників за однією методичною розробкою може бути від одного до трьох.
Учасники Конкурсу подають заявку за відповідною формою;
електронний варіант методичної розробки за відповідними вимогами. Надсилають матеріали з позначкою в темі листа «На конкурс» на електронну адресу освітньо-дослідницького центру «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше:Оголошується конкурс на кращу методичну розробку з інфомедійним компонентом

Як взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?: (відгуки учасників)

Усі на карантині, але саморозвиток ніхто не відміняв!
9 січня 2021 року викладачі-словесники МФК СумДУ, члени ТО «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» (Н. Орленко та С. Гуржій), долучилися до майстерки «ЧиЯк взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?» (модератор – О.Семеног (СумДПУ), спікерки – Н.Пономаренко (МФК СумДУ), М.Надутенко (Загальноукраїнський центр словникарства).
Основні тези заходу:
- законодавча база щодо імплементації інфомедійної грамотності в освітній процес;
- умови проведення конкурсу методичних розробок з інфомедійним компонентом;
- приклади методичних розробок з інфомедійним компонентом.
Учасники заходу з усієї України (Суми, Лебедин, Глухів, Бахмут, Полтава, Переяслав, Луцьк, Чернівці, Житомир, Запоріжжя, Костянтинівка, Мирноград, Вінниця, Соледар, Кривій Ріг, Парасковіївка) стали активними учасниками активностей з метою підготовки до участі в конкурсі.
Довідково. Грантовий проєкт «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» є складником проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», що виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки та Посольства Великої Британії в Україні, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси.

Детальніше:Як взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?: (відгуки учасників)

Майстерка «Чи/Як взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?»

9 січня 2021 року здобувачі вищої освіти й викладачі кафедри української філології Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ взяли участь у проведенні третього вебінару-майстерки з медіаграмотності, ініційованого творчим об’єднанням «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус».
Тема заходу: «Чи/Як взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?» (модератор – Олена Семеног, спікерки – Наталія Пономаренко, Маргарита Надутенко).
Воркшоп об’єднав 79 освітян із Бахмута, Сум, Глухова, Полтави, Переяслава, Луцька, Чернівців, Житомира, Запоріжжя, Костянтинівки, Мирнограда, Вінниці, Соледара, Кривого Рогу, Парасковіївки.
Ознайомилися з новою законодавчою базою, умовами проведення конкурсу методичних розробок з інфомедійним компонентом та прикладами їх оформлення, онлайн ресурсами Центру українського словникарства й можливостями їх використання в практичній роботі вчителя-словесника.
Взяли участь в інтенсивах та інтерактивах, попрацювали в групах, що, безперечно, сприяло набуттю нового досвіду!

Детальніше:Майстерка «Чи/Як взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?»

SWOT-аналіз: «Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника»

04 січня 2021 року 65 учасників творчого об’єднання «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» успішно перетнули екватор вебінарів. Цього разу професорів, доцентів, викладачів, учителів, представників відділів освіти й Загальноукраїнського центру словникарства УМІФ НАН України,  директорів і заступників директорів шкіл, студентів закладів вищої та фахової передвищої освіти з різних регіонів України об’єднала вельми важлива проблематика: які інноваційні технології та методи є ефективними для виформування медіаграмотності, критичного мислення, інформаційної, цифрової, візуальної грамотності учнів / студентів під час занять мовно-літературного циклу (зокрема в умовах запровадження змішаного навчання та на засадах академічної доброчесності), яку роль у цьому процесі відіграє українськомовний мультимедійний словник з інфомедійної грамотності, у який спосіб набуті знання, уміння і навички сприятимуть функціюванню та популяризації вживання літературної української мови в засобах медіа, у соціальних мережах тощо.

У цьому аспекті модераторка заходу – професор Олена СЕМЕНОГ – звернула увагу на важливу подію в освітньому просторі – 29 грудня 2020 року затверджено професійний стандарт «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» і «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)» (документи можна переглянути за покликанням: https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=22469103-4e36-4d41-b1bf-288338b3c7fa&title=RestrProfesiinikhStandartiv ).

Детальніше:SWOT-аналіз: «Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника»