РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Як взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?: (відгуки учасників)

Усі на карантині, але саморозвиток ніхто не відміняв!
9 січня 2021 року викладачі-словесники МФК СумДУ, члени ТО «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» (Н. Орленко та С. Гуржій), долучилися до майстерки «ЧиЯк взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?» (модератор – О.Семеног (СумДПУ), спікерки – Н.Пономаренко (МФК СумДУ), М.Надутенко (Загальноукраїнський центр словникарства).
Основні тези заходу:
- законодавча база щодо імплементації інфомедійної грамотності в освітній процес;
- умови проведення конкурсу методичних розробок з інфомедійним компонентом;
- приклади методичних розробок з інфомедійним компонентом.
Учасники заходу з усієї України (Суми, Лебедин, Глухів, Бахмут, Полтава, Переяслав, Луцьк, Чернівці, Житомир, Запоріжжя, Костянтинівка, Мирноград, Вінниця, Соледар, Кривій Ріг, Парасковіївка) стали активними учасниками активностей з метою підготовки до участі в конкурсі.
Довідково. Грантовий проєкт «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» є складником проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», що виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки та Посольства Великої Британії в Україні, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси.

"Продовжуємо навчатися...... Сьогодні 9 січня разом зі студентами 43У групи взяли участь у роботі вебінару -майстерки ,,Чи/Як взяти участь у конкурсі .....,,. Дякуємо О.М.Семеног , спікеру онлайн -зустрічі, Н.П.Пономаренко, модератору і тренеру вебінару. Це вже третій вечір ми зі студентами факультету філології та історії Глухівського національного педуніверситету навчаємося інфомедіаграмотності, формуємо медіакомпетентність, опановуємо інтерактивні онлайн -сервіси. Дякуємо М.Надутенко за представлення онлайн-словників, за приклади практичних вправ, за низку покликань на розробки Центру українського словникарства, корисних не лише для науковців, а й для усіх, хто цікавиться багатством рідної мови. Маємо можливість взяти участь у конкурсі методичних розробок із інфомедіакомпонентом. Під час вебінарів пані Наталія представила багато прикладів введення медійного компоненту в конспекти уроків української мови та літератури, чим надихнула всіх присутніх творити власний методичний продукт. Бажаю всім охочим взяти участь у конкурсі натхнення і креативності."

Татьяна Плавич Дятленко

"9 січня 2021 року викладачі КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради долучилися до чудового заходу - вебінару у форматі майстерки «Чи/Як взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?». Глибоко вдячні модератору заходу, доктору педагогічних наук, професору Олені Семеног та спікеркам – Наталії Пономаренко, Маргариті Надутенко за запрошення та прикладні методичні матеріали з проблем формування медіаграмотності майбутніх педагогів, їх інфо-медійної компетентності.
Освітньо-дослідницьким центрром «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус»* зініційовано конкурс на кращу методичну розробку уроку/заняття, виховного заходу з української мови, української літератури, зарубіжної літератури з інфомедійним компонентом для здобувачів закладів освіти у 2020 році Конкурс проводиться дистанційно.
До участі в конкурсі запрошуються студенти педагогічних, фахових коледжів, закладів передвищої і вищої освіти, учителі української мови і літератури, зарубіжної літератури, викладачі української мови і літератури, зарубіжної літератури.
Тож, запрошую колег і студентів долучитися до участі у конкурсі."
 

"Надзвичайно сподобалася майстерка! Спікери за короткий час ознайомили з особливостями участі розробок у конкурсі, а також провели практичне заняття зі створення інфомедійних компонентів."

Наталія Соларьова

 
"❗Мій дідусь завжди запитував "як це?", але це була СТРАШЕННО цікава і корисна для сучасного вчителя майстерка (класне слово!)!!! 💕
‼Щира подяка організаторам на чолі з  (Сумський Державний педагогічний університет), спікерам Наталії Пономаренко, Маргариті Надуменко та колегам з різних куточків України!
❣Це якраз яскравий приклад захоплюючого навчання впродовж життя, коли справджуються слова арабського прислів'я: "Як багато треба знати, аби знати, як мало ми знаємо!"
👩‍🎓« Чи/Як взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?» - цікаві надибанки, методичні поради, нові інформаційні ресурси та обмін досвідом!"
 
"Відбувся вже третій для мене вебінар від освітньо-дослідницького центру «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» СумДПУ імені А.С.Макаренка.
Тема вебінару - «Чи(Як) взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом?»
Керівник проєкту та сьогоднішній перший спікер - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри української мови та літератури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка Семеног Олена Миколаївна.
Кандидат наук Пономаренко Наталія Петрівна була основним спікером вебінару.
Також сьогодні долучилася до виступів Надутенко Маргарита Миколаївна, кандидат філологічних наук, науковий співробітник відділу лінгвістики Українського мовно-інформаційного фонду НАН України.
Спікери на власних прикладах розповіли про етапи реалізації та структуру проєктів із інфомедійним компонентом, а також дозволили учасникам вебінару спробувати на невеличкий проміжок часу створити так би мовити "макет" методичної розробки із інфомедійним компонентом на тему Різдва.
Також, підсумовуючи теми та інформацію, надану авторами проєкту "Медіавчительський кампус", учасники вебінару відповідали у чаті на запитання:
"Інфомедіаграмотний учитель-словесник - це...
Ольга : Інфомедійно грамотний учитель-словесник - це сила))
Тетяна Спиця : інфомедійно грамотний учитель-словесник-це новатор
Катерина Шамунова : "Інфомедійно грамотний учитель-словесник - це інноваційна особистість
Оксана Майборода : Інфомедійно грамотний учитель-словесник- це шукач
Анна Власова : Інфомедійно грамотний учитель-словесник - це майбутнє))
Ольга Муратова : Інфомедійно грамотний учитель-словесник - це універсальний фахівець
Наталія Соларьова : інфомедійно-грамотний вчитель-словесник - це фасилітатор, консультант стійких навичок до протидії фальсифікаціям, фейкам, який поширює критичного мислення серед здобувачів середньої та вищої школи.
Сьоміна Анастасія : це людина, яка гарно орієнтується і впевнено себе почуває в інформаційну епоху)
Вікторія Лисянська : "Інфомедійно грамотний учитель-словесник - це лідер
Ирина ... : Інформаційно грамотний вчитель-словесник- це майбутнє!)
Бєляєва Олена : людина новатор
Ніка Замошнікова : компетентний фахівець
Світлана Гончаренко : Інфомедійно грамотний учитель-словесник - це сучасний, креативний, умілий філолог, який володіє новаторськими здібностями.
Cвітлана Цінько : інфомедійно-грамотний вчитель-словесник - це креативна особистість, завжди відкрита до засвоєння нового
Екатерина : Інфомедійно грамотний учитель-словесник - це сучасна, обізнана особистість.
Наталія Шатілова : разок сучасного, креативного й мегапрофесійного викладача!
Лена Ковтуненко : Інфомедійно грамотний учитель-словесник - це невтомний ідейний натхненник, від якого віє креативом, інноваційністю, обізнаністю та розумінням тієї справи, якою словесник займається і бажанням досягти нових вершин)
Таміла Шевченко : Начитана та освічена особистість
Аліна : Сучасна креативна особистість з великим досвідом та гарним критичним мисленням
Отже, сподіваюся, що ми потроху наближуємося до отих всіх якостей та моментів, зазначених учасниками вебінару вище.
Вдячна сьогоднішнім спікерам, авторам та модераторам вебінару. Працюємо натхненно!"