Історії успіху учасників


🤔І кожен фініш – це, по суті, старт….
🎓Я, навчаючись на спеціальності 061 Журналістика ВСП «Машинобудівний фаховий коледж Сумського державного університету, вивчала дисципліну «Редагування наукової літератури», «Редагування навчальної та довідкової літератури», «Комп’ютерно-видавничі технології» та ін.
💪Водночас навіть подумати не могла, що вже на 4 курсі зможу застосувати всі ці знання на практиці та відчути себе частинкою великого проєкту «Мультимедійний словник з інфомедійної грамотності».
📲Вірутальна лабораторія – новий інструмент для колективного створення словників нового типу, є можливість обговорити («Коментувати»), редагувати («Редагувати»).... створити те, чого реально потребує користувач: викладач, студент... Та будь-хто, хто цікавиться цим питанням!
⏰📲І все це онлайн та в режимі реального часу!
🤝Ми обговорюємо, радимося, вносимо свої пропозиції…
👨🏫👩🏫Досвідчені лексикографи та редактори консультують, програмісти надають технічну підтримку (майже цілолодобо)!
📍Ввжаємо, що проєкт необхідний, цікавий та потребує подальшого продовдження!
🙏Щиро дякуємо нашому викладчеві Наталії ПОНОМАРЕНКО за можливість долучитися та висловити свою активну позицію.

 Olga Tytova
Дякую долі за надану можливість ознайомитися із творчістю учасників конкурсу на кращу методичну розробку з інфомедійним компонентом уроку / заняття, виховного заходу з української мови, української літератури, зарубіжної літератури, дисциплін мовно-літературного спрямування для ЗЗСО, ЗФПО та ЗВО, проведеного в межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», що виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки та Посольства Великої Британії в Україні, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси.
Ще раз упевнилася, що наші педагоги – це креативні, сміливі, творчі та ініціативні особистості.
Шановні колеги! Низький уклін вам за те, що в такий складний час ви не залишаєтеся байдужими та долаєте нові горизонти. Здоров’я, наснаги й гідної оцінки такої нелегкої, але вкрай важливої праці – учителювання! — щаслива.

🤔Я, Гончаренко Світлана Олексіївна, учитель української мови та літератури КУ Сумська ЗОШ 15 імені Дмитра Турбіна, м.Суми. 💕. Протягом січня 2021 кафедрою української мови та літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка було проведено декілька вебінарів в рамках проєкту "Медіа&вчительський кампус". Під час онлайн-зустрічей були розглянуті різноманітні питання: академічна доброчесність, методи й прийоми формування інфомедійної грамотності здобувачів освіти, протидія фейкам, розвиток критичного мислення. Цікавими були тренінги та майстер- класи Маргарити Надутенко, Олени Семеног, Наталі Пономаренко. Ми, як учасники, виконували практичні завдання в групах, розбиралися в онлайн- словниках, вчилися створювати для здобувачів освіти цікаві інтерактивні вправи. Щиро вдячна кафедрі української мови та літератури за можливість підвищити рівень професійної самоосвіти. Була присутня на таких онлайн- вебінарах
❗ "Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника"(4.01.2021),
❗"Як написати методичну розробку з інфомедійним компонентом" (9.01.2021), ❗"Словникова майстерня" (15.01.2021).
🤩 Вебінар допоміг мені осягнути, які завдання можна вигадувати для здобувачів освіти за допомогою використання інструментів онлайн- словників, прийомів застосування інфомедійного компоненту на своїх уроках та виховних заходах!
👏 У нагоді мені тепер постійно ставатиме Український лінгвістичний портал "Словники України онлайн" та практичні поради, отримані під час словникової майстерки.👏🙂
Щиро вдячна спікерам за знання, сподіваюся, ще не раз зможу насолодитися спілкуванням з науковцями, людьми, яким не байдуже, як розвивається мова і яке майбутнє покоління ми виховаємо для рідної України.🤔Я, Гончаренко Світлана Олексіївна, учитель української мови та літератури КУ Сумська ЗОШ 15 імені Дмитра Турбіна, м.Суми. 💕. Протягом січня 2021 кафедрою української мови та літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка було проведено декілька вебінарів в рамках проєкту "Медіа&вчительський кампус". Під час онлайн-зустрічей були розглянуті різноманітні питання: академічна доброчесність, методи й прийоми формування інфомедійної грамотності здобувачів освіти, протидія фейкам, розвиток критичного мислення. Цікавими були тренінги та майстер- класи Маргарити Надутенко, Олени Семеног, Наталі Пономаренко. Ми, як учасники, виконували практичні завдання в групах, розбиралися в онлайн- словниках, вчилися створювати для здобувачів освіти цікаві інтерактивні вправи. Щиро вдячна кафедрі української мови та літератури за можливість підвищити рівень професійної самоосвіти. Була присутня на таких онлайн- вебінарах
❗ "Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника"(4.01.2021),
❗"Як написати методичну розробку з інфомедійним компонентом" (9.01.2021), ❗"Словникова майстерня" (15.01.2021).
🤩 Вебінар допоміг мені осягнути, які завдання можна вигадувати для здобувачів освіти за допомогою використання інструментів онлайн- словників, прийомів застосування інфомедійного компоненту на своїх уроках та виховних заходах!
👏 У нагоді мені тепер постійно ставатиме Український лінгвістичний портал "Словники України онлайн" та практичні поради, отримані під час словникової майстерки.👏🙂
Щиро вдячна спікерам за знання, сподіваюся, ще не раз зможу насолодитися спілкуванням з науковцями, людьми, яким не байдуже, як розвивається мова і яке майбутнє покоління ми виховаємо для рідної України.

Хочу висловити подяку! 🤗
Завдяки освітньо-дослідницькому центру «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» студенти та викладачі з різних куточків України під час проведення вебінарів протягом грудня-січня 2020-2021 років мали змогу ознайомитися з поняттями та принципами інфомедійної грамотності, академічної доброчесності, перейняли досвід створення вправ та завдань з інфомедійної грамотності, опанували навичками роботи з онлайн-інструментами, що для деяких було вперше, дізналися про створення актуального нині «Мультимедійного словника з інфомедійної грамотності», мали змогу взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом 😊
Завдяки участі у проєкті я обережніше та критичніше ставлюсь до медіановин, розумію де фейк, де правдива інформація, у майбутній педагогічній діяльності буду застосовувати вправи з інфомедійної грамотності, знатиму, що можна звернутися до спеціального словника 😌
Безперечно, набуті знання та навички стануть у пригоді, оскільки комунікація з медіа відбувається щодня і варто бути на сторожі, щоб уберегти себе та знайомих від негативного впливу, який здійснюється засобами масової інформації. Педагогам особливо важливо бути обізнаними з інфомедійної грамотності та передавати свій досвід та знання учням, студентам, батькам для створення безпечного, академічно доброчесного науково-освітнього простору. 📚