Історії успіху учасників
І кожен фініш – це, по суті, старт….
Я, навчаючись на спеціальності 061 Журналістика ВСП «Машинобудівний фаховий коледж Сумського державного університету, вивчала дисципліну «Редагування наукової літератури», «Редагування навчальної та довідкової літератури», «Комп’ютерно-видавничі технології» та ін.
Водночас навіть подумати не могла, що вже на 4 курсі зможу застосувати всі ці знання на практиці та відчути себе частинкою великого проєкту «Мультимедійний словник з інфомедійної грамотності».
Вірутальна лабораторія – новий інструмент для колективного створення словників нового типу, є можливість обговорити («Коментувати»), редагувати («Редагувати»).... створити те, чого реально потребує користувач: викладач, студент... Та будь-хто, хто цікавиться цим питанням!
І все це онлайн та в режимі реального часу!
Ми обговорюємо, радимося, вносимо свої пропозиції…
Досвідчені лексикографи та редактори консультують, програмісти надають технічну підтримку (майже цілолодобо)!
Ввжаємо, що проєкт необхідний, цікавий та потребує подальшого продовдження!
Щиро дякуємо нашому викладчеві Наталії ПОНОМАРЕНКО за можливість долучитися та висловити свою активну позицію.
Olga Tytova
Дякую долі за надану можливість ознайомитися із творчістю учасників конкурсу на кращу методичну розробку з інфомедійним компонентом уроку / заняття, виховного заходу з української мови, української літератури, зарубіжної літератури, дисциплін мовно-літературного спрямування для ЗЗСО, ЗФПО та ЗВО, проведеного в межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», що виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки та Посольства Великої Британії в Україні, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси.
Ще раз упевнилася, що наші педагоги – це креативні, сміливі, творчі та ініціативні особистості.
Шановні колеги! Низький уклін вам за те, що в такий складний час ви не залишаєтеся байдужими та долаєте нові горизонти. Здоров’я, наснаги й гідної оцінки такої нелегкої, але вкрай важливої праці – учителювання! — щаслива.
Я, Гончаренко Світлана Олексіївна, учитель української мови та літератури КУ Сумська ЗОШ 15 імені Дмитра Турбіна, м.Суми. . Протягом січня 2021 кафедрою української мови та літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка було проведено декілька вебінарів в рамках проєкту "Медіа&вчительський кампус". Під час онлайн-зустрічей були розглянуті різноманітні питання: академічна доброчесність, методи й прийоми формування інфомедійної грамотності здобувачів освіти, протидія фейкам, розвиток критичного мислення. Цікавими були тренінги та майстер- класи Маргарити Надутенко, Олени Семеног, Наталі Пономаренко. Ми, як учасники, виконували практичні завдання в групах, розбиралися в онлайн- словниках, вчилися створювати для здобувачів освіти цікаві інтерактивні вправи. Щиро вдячна кафедрі української мови та літератури за можливість підвищити рівень професійної самоосвіти. Була присутня на таких онлайн- вебінарах
"Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника"(4.01.2021),
"Як написати методичну розробку з інфомедійним компонентом" (9.01.2021), "Словникова майстерня" (15.01.2021).
Вебінар допоміг мені осягнути, які завдання можна вигадувати для здобувачів освіти за допомогою використання інструментів онлайн- словників, прийомів застосування інфомедійного компоненту на своїх уроках та виховних заходах!
У нагоді мені тепер постійно ставатиме Український лінгвістичний портал "Словники України онлайн" та практичні поради, отримані під час словникової майстерки.
Щиро вдячна спікерам за знання, сподіваюся, ще не раз зможу насолодитися спілкуванням з науковцями, людьми, яким не байдуже, як розвивається мова і яке майбутнє покоління ми виховаємо для рідної України.Я, Гончаренко Світлана Олексіївна, учитель української мови та літератури КУ Сумська ЗОШ 15 імені Дмитра Турбіна, м.Суми. . Протягом січня 2021 кафедрою української мови та літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка було проведено декілька вебінарів в рамках проєкту "Медіа&вчительський кампус". Під час онлайн-зустрічей були розглянуті різноманітні питання: академічна доброчесність, методи й прийоми формування інфомедійної грамотності здобувачів освіти, протидія фейкам, розвиток критичного мислення. Цікавими були тренінги та майстер- класи Маргарити Надутенко, Олени Семеног, Наталі Пономаренко. Ми, як учасники, виконували практичні завдання в групах, розбиралися в онлайн- словниках, вчилися створювати для здобувачів освіти цікаві інтерактивні вправи. Щиро вдячна кафедрі української мови та літератури за можливість підвищити рівень професійної самоосвіти. Була присутня на таких онлайн- вебінарах
"Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника"(4.01.2021),
"Як написати методичну розробку з інфомедійним компонентом" (9.01.2021), "Словникова майстерня" (15.01.2021).
Вебінар допоміг мені осягнути, які завдання можна вигадувати для здобувачів освіти за допомогою використання інструментів онлайн- словників, прийомів застосування інфомедійного компоненту на своїх уроках та виховних заходах!
У нагоді мені тепер постійно ставатиме Український лінгвістичний портал "Словники України онлайн" та практичні поради, отримані під час словникової майстерки.
Щиро вдячна спікерам за знання, сподіваюся, ще не раз зможу насолодитися спілкуванням з науковцями, людьми, яким не байдуже, як розвивається мова і яке майбутнє покоління ми виховаємо для рідної України.
Хочу висловити подяку!
Завдяки освітньо-дослідницькому центру «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» студенти та викладачі з різних куточків України під час проведення вебінарів протягом грудня-січня 2020-2021 років мали змогу ознайомитися з поняттями та принципами інфомедійної грамотності, академічної доброчесності, перейняли досвід створення вправ та завдань з інфомедійної грамотності, опанували навичками роботи з онлайн-інструментами, що для деяких було вперше, дізналися про створення актуального нині «Мультимедійного словника з інфомедійної грамотності», мали змогу взяти участь у конкурсі методичних розробок з інфомедійним компонентом
Завдяки участі у проєкті я обережніше та критичніше ставлюсь до медіановин, розумію де фейк, де правдива інформація, у майбутній педагогічній діяльності буду застосовувати вправи з інфомедійної грамотності, знатиму, що можна звернутися до спеціального словника
Безперечно, набуті знання та навички стануть у пригоді, оскільки комунікація з медіа відбувається щодня і варто бути на сторожі, щоб уберегти себе та знайомих від негативного впливу, який здійснюється засобами масової інформації. Педагогам особливо важливо бути обізнаними з інфомедійної грамотності та передавати свій досвід та знання учням, студентам, батькам для створення безпечного, академічно доброчесного науково-освітнього простору.