Посібник

e posibnik mediavchitel

МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус : е-посібник
/ Уклад. Семеног О., Муратова О., Пономаренко Н. П.  Суми – Бахмут, 2021. 166 с.

 

Посібник укладено за результатами проведення конкурсу методичних розробок з інфомедійним компонентом для здобувачів закладів освіти в межах виконання грантового проєкту «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус»*. Методичні розробки відповідають компетентнісним вимогам мовно-літературної освітньої галузі, шкільним програмам із української мови, української літератури, зарубіжної літератури, програмам навчальних дисциплін з методик навчання української мови,  української літератури, зарубіжної літератури у закладах освіти». 

У конспектах занять дотримано методологію, розроблену IREX, що орієнтована на формування компетентностей інфомедійної грамотності (критичне мислення медіаграмотність, соціальна толерантність, стійкість до впливів, фактчекінг, інформаційна грамотність, цифрова безпека, візуальна грамотність, інноваційність, розвиток креативності). Мета методичних розробок: сприяти формуванню у здобувачів освіти навичок критичного сприйняття, осмислення інформації та аргументованого її використання в комунікації в усній та письмовій формі, для обстоювання власних поглядів, переконань, суспільних і національних цінностей;  популяризувати педагогічний досвід щодо інтеграції інфомедійної грамотності в освітній процес. 

Для педагогічних працівників, учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури, здобувачів закладів фахової передвищої, вищої педагогічної освіти, викладачів мовно-літературних дисциплін, для широкого кола користувачів, які прагнуть володіти основами інфомедійної грамотності й оптимальними шляхами її імплементації у практичній професійній діяльності.     

* Грантова програма «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» виконується  IREX (Рада наукових досліджень та обмінів) за підтримки Посольств Великої Британії та США у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси у співпраці з Сумським державним педагогічним університетом ім. А.С.Макаренка та Горлівським інститутом іноземних мов.