Вебінар «Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника» (відгуки учасників)

Вебінар «Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника» - надзвичайно потужний інтенсив з практичними порадами щодо впровадження елементів медіаграмотності у викладання шкільних предметів.

Спікер - Пономаренко Н. П., доктор філософії, викладач української мови та літератури Машинобудівного коледжу СумДУ.

4 січня відбувся другий вебінар «Інфомедійна грамотність: валізка вправ для словесника» (спікерка – Наталія Пономаренко), передбачений планом реалізації грантового проєкту «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус».
У заході взяли участь 65 представників освітянської спільноти (професори, доценти, викладачі, представники відділів освіти, Загальноукраїнського центру словникарства УМІФ НАН України, директори й заступники директорів шкіл, учителі, студенти) з різних регіонів України.
Говорили про факти і судження, формування медіакомпетентності в процесі підготовки сучасного вчителя української мови і літератури, шляхи, методи і прийоми формування інфомедійної грамотності учнів в умовах змішаного навчання.
Зустріч була дуже інформативною, практичноорієнтованою й насиченою різноманітними інтерактивами! По завершенню, за традицією, відбулася рефлексія й обмін досвідом застосування інноваційних методів і прийомів у практичній діяльності вчителя української мови і літератури, що, безперечно, є безцінним для професійного розвитку і самовдосконалення.

9 шляхів імплементації інфомедійної грамотності

Пономаренко Наталія Петрівна визначає 9 шляхів імплементації інфомедійної грамотності.

1 шлях - основи критичного мислення.
2 шлях - аналіз медіаповідомлень. Говоримо про дудли - тематичні малюнки Google (Ґуґл-дудл, Дудл для Google, англ. Google Doodle від doodle - кривульки, малюнки на берегах сторінок) - своєрідні заставки, які з'являються на домашній сторінці Google з нагоди визначних подій (тематичні малюнки).
3 шлях імплементації інфомедійної грамотності - робота з токсичним контентом: аналіз прикладів дезінформації та нетолерантної лексики.
4 шлях - Ідентифікація власних стереотипів.

5 шлях імплементації інфомедійної грамотності - візуальні джерела та візуалізація.
6 шлях імплементації інфомедійної грамотності - пошук і перевірка інформації.
7 шлях - проведення паралелей між процесами чи явищами у предметі і між медійними, інформаційними процесами.
8 шлях імплементації інфомедійної грамотності - створення власних медіаповідомлень/медіапродуктів.
9 шлях імплементації інфомедійної грамотності - текст про медіа для аналізу.

Який шлях імпонує тобі найбільше і чому?

Вебінар «Інфомедійна грамотність як важливий складник професіоналізму вчителя»

29 грудня 2020 року відбувся перший із циклу запланованих у рамах реалізації міжуніверситетського грантового проєкту «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» вебінар на тему «Інфомедійна грамотність як важливий складник професіоналізму вчителя» (модератор – Наталія Пономаренко).
У заході взяли участь як досвідчені, так і майбутні вчителі з усіх куточків України, зокрема викладачі і студенти Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ ДДПУ!
З’ясували, що таке медіаграмотність, наскільки вона важлива у процесі підготовки майбутніх учителів і у практичній професійній діяльності вчителя; спробували спільно створити «портрет» сучасного вчителя; розібралися, що таке цифрова безпека.
Півтори години промайнули, наче одна мить! Насичений інтерактивами, роботою з корисними онлайн-ресурсами, обміном безцінним професійним досвідом, обговореннями й дискусіями – саме таким видався цей передноворічний медіавечір!

Вебінари - продовжуються, навіть під ялинкою!

sominaНоворічні свята наближуються, але нас вже не зупинити!) Вебінари - продовжуються, навіть під ялинкою))))
Освітньо-дослідницький центр «МЕДІА&ВЧИТЕЛЬський кампус» – це науково-методичний підрозділ ресурсного центру професійного розвитку вчителя української мови і літератури СумДПУ імені А.С. Макаренка, що здійснює фахово-методичну, дослідницьку, освітньо-консультативну роботу з метою формування інфомедійної грамотності майбутніх учителів-тьюторів на засадах академічної доброчесності та міжрегіональної партнерської взаємодії, активно сприяє функціонуванню і популяризації вживання української мови в засобах медіа у м. Суми, Сумської області, м. Бахмут, Донецької області https://www.facebook.com/groups/395980671639598
За їхньої ініціативою відбувся вебінар, присвячений питанню інфомедійної грамотності як важливому складнику професіоналізму вчителя, за підтримки IREX in Ukrainehttps://www.facebook.com/irexinukraine/
Я дуже вдячна автору вебінару, кандидату наук Пономаренко Наталії Петрівні, та модератору професору Семеног Олені Миколаївні, за таку можливість - приєднатися до інфомедійної спільноти. Вебінар слухали наші колеги із Прикарпатського національного університету, із Глухівського педагогічного, Луцького і Прилуцького педагогічного коледжів, Чернівецького національного університету, студенти, аспіранти (і я у тому числі))))).
Це було цікаво, захоплююче, актуально і по-новому. ДЯКУЮ і чекаю наступних зустрічей!))))
Анастасія Сьоміна

Дочірні категорії